Κοινόχρηστα…

Διαχειριστής…

Αύξηση Αποθεματικού…

Έννοιες που τα τελευταία χρόνια έχουν μπει για τα καλά στη ζωή μας. Κι αυτό κυρίως λόγω της γενικότερης οικονομικής κρίσης της ελληνικής αγοράς.

Όλοι θυμόμαστε ότι μέχρι πριν λίγα χρόνια πληρώναμε τα κοινόχρηστα του διαμερίσματός μας, χωρίς ιδιαίτερη σκέψη, χωρίς στην ουσία να γνωρίζουμε οι περισσότεροι από εμάς, τι ακριβώς πληρώνουμε ή ακόμα και πώς υπολογίζονται και επιμερίζονται οι δαπάνες της πολυκατοικίας μας. Αυτό μέχρι πρόσφατα…

Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια «τρέλα» στις πολυκατοικίες. Όλοι στρέφονται εναντίον όλων, μας ενοχλούν τα πάντα: το ύψος του ποσού που πληρώνουμε στα κοινόχρηστα, ο συγκάτοικος που θέλει να κλειδώνουμε την είσοδο της πολυκατοικίας από τις 20.00, η τιμή του πετρελαίου θέρμανσης που έχει φτάσει πάλι στα ύψη, το ρολόι της αυτονομίας που «τρέχει» σαν τρελό, ενώ μέσα στο διαμέρισμα κυκλοφορούμε με τα μπουφάν, το συνεργείο καθαρισμού που πληρώνουμε κάθε μήνα, ενώ το πλατύσκαλο είναι μονίμως βρώμικο, ο συντηρητής του ανελκυστήρα που αύξησε την τιμή της μηνιαίας συντήρησης, οι δυο από τους οχτώ συγκατοίκους μας που έχουν να πληρώσουνε κοινόχρηστα σχεδόν ένα χρόνο και ως εκ τούτου έχουμε αυξήσει το αποθεματικό δυο φορές… Και άλλα πολλά…

Αποδέκτης όλων των παραπάνω καταστάσεων – παραπόνων είναι ως γνωστόν ο διαχειριστής. Ο συγκάτοικός μας που έχει αναλάβει την διαχείριση της πολυκατοικίας μας, προκειμένου να συντονίζει οτιδήποτε προκύπτει και σχετίζεται με τα κοινόχρηστα.

Μέχρι πότε όμως? Ο καθένας από εμάς που είμαστε ή έχουμε υπάρξει διαχειριστές για κάποιο διάστημα, έχουμε κάποιο επάγγελμα, έχουμε σίγουρα ορισμένες προσωπικές και επαγγελματικές υποχρεώσεις. Είμαστε λοιπόν υποχρεωμένοι να «φορτωθούμε» και την διαχείριση της πολυκατοικίας μας? Για ποιο λόγο? Τουλάχιστον θα ακούσουμε ένα «ευχαριστώ» από τους συνιδιοκτήτες μας ή μήπως θα βρούμε και τον μπελά μας στο τέλος…?

Η διαχείριση δεν είναι επάγγελμα. Ευτυχώς όμως υπάρχουν επαγγελματίες που ασκούν την διαχείριση. Σε αυτούς πρέπει να απευθυνθούμε, προκειμένου να βάλουμε την πολυκατοικίας μας σε μια σειρά, και – γιατί όχι; – για να αποκατασταθούν και οι σχέσεις μεταξύ μας…

Υπάρχουν λοιπόν επαγγελματίες διαχειριστές που επισκέπτονται την πολυκατοικία σας σε τακτική βάση, φροντίζουν τους κοινόχρηστους χώρους, εισπράττουν τα κοινόχρηστα, ελέγχουν και πληρώνουν τα συνεργεία που ασχολούνται με την πολυκατοικία, τηρούν με αξιοπιστία και κάτω από πλήρη διαφάνεια τα λογιστικά βιβλία της πολυκατοικίας, βρίσκουν λύση για τα οφειλόμενα κοινόχρηστα και μας δίνουν την δυνατότητα να πληρώνουμε τα κοινόχρηστα με POS μηχανήματα, όπως παντού πλέον, βοηθώντας μας με τον τρόπο αυτό να «χτίσουμε» ευκολότερα το αφορολόγητο.

 

 

Pin It on Pinterest