Πελατολόγιο

Η εμπιστοσύνη των πελατών μας αποτελεί μια διαχρονική αξία. Για αυτό το λόγο και εμείς επενδύουμε διαρκώς στην βαθύτερη γνώση, κατανόηση και ανάλυση των αναγκών του πελάτη εξασφαλίζοντας ταχύτατη ανταπόκριση και ποιοτική υποστήριξη αυτού. Στη νέα πραγματικότητα και με την νέα σύστραση της εταιρείας ΘΕΡΜΟΙΛ αλλάζει πλέον το βάρος εστίασης και σημασίας. Ο πελάτης έρχεται σε πρώτο πλάνο και ο σεβασμός σε αυτόν μικρό ή μεγάλο θεωρείται όχι απλά υποχρέωση της εταιρείας και των στελεχών μας απένατι του αλλά βασικό αντικείμενο εργασίας και βελτίωσης. Η αλλαγή τόσο της στάσης της εταιρείας όσο και της ποιότητας των υπηρεσιών μας διαφαίνεται και στα σχόλια που εισπράτουμε. Μερικά από αυτά είναι:

 

Τόσα χρόνια όλοι μας κλέβανε στο πετρέλαιο. Γνωστό σε όλους πια!

Τι μεγάλες εταιρείες, το βενζινάδικο της γειτονιάς, όλοι τι ίδιο.

Εντελώς τυχαία είδα στο δρόμο ένα αυτοκίνητο της ΘΕΡΜΟΙΛ και τηλεφώνησα για πετρέλαιο. Ήμουν σίγουρος ότι θα είχαμε τα ίδια!! Παρ ‘ ελπίδα ήταν τέλειοι!!

Ήρθαν δυο νεαροί, Έλληνες και οι δυο, ευγενέστατοι και η ποσότητα στο χιλιοστό!!!

Τελικά υπάρχουν και σωστοί σε αυτή την δουλειά…..

ΠΕΛΑΤΗΣ : ( Μάριος Κ., Διαχειριστής)

 

Έρχεται χρόνια στο ψητοπωλείο μου η ΘΕΡΜΟΙΛ και μου κάνει απολύμανση. Σταθεροί συνεργάτες, καλές τιμές! Στο πετρέλαιο η αλήθεια είναι ότι φοβόμουν λίγο… είχα δει και κάτι σχόλια δεξιά κι αριστερά…. Τους δοκίμασα όμως για μια φορά γιατί ήμουν εξαιρετικά ευχαριστημένος από το μαγαζί! Μπράβο τους!! Ακριβώς στην ώρα τους, ακριβώς στην παράδοση!! Τελικά υπάρχουν και τίμιοι σε αυτήν την δουλειά….

ΠΕΛΑΤΗΣ : ( Κώστας Δημηρίου)

 

Εδώ και τρία χρόνια η ΘΕΡΜΟΙΛ έχει αναλάβει την διαχείριση της πολυκατοικίας μας και τι να πω?? Ότι έχουμε ξεχάσει ότι μένουμε σε πολυκατοικία? Η κοπέλα που μας έχει αναλάβει – ένα κορίτσι περίπου 30 χρονών ευγενικό και συνεσταλμένο – έρχεται κάθε βδομάδα από δω και κάνει ότι έκανα κι εγώ για πέντε χρόνια, όσο δηλαδή ήμουν διαχειρίστρια και κανείς δεν ήθελε να αναλάβει. Το γνωστό φαντάζομαι που συμβαίνει σε όλες τις πολυκατοικίες…. Πάντα μια ζωή ο ίδιος διαχειριστής…. Ο θείος μου που μένει στα Βριλήσσια, μας σύστησε και ξενοιάσαμε… εγώ δηλαδή, γιατί οι άλλοι ούτως ή άλλως δεν ασχολούνταν….

ΠΕΛΑΤΗΣ : (A.D. ΑΓΗΣΙΛΑΟΥ 3 ΑΘΗΝΑ)

 

 

2000 ευρώ πρόστιμο ο διαχειριστής αν δεν έχει νόμιμη απόδειξη για τα συνεργεία. Τι είναι αυτό πάλι?? Το κράτος εισέπραξε από όλους και του έχουν μείνει μόνο τα κοινόχρηστα??? Καλό και τούτο πάλι…. Τέλος πάντων…. Ευτυχώς που από τις αρχές του χρόνου έχουμε δώσει τα κοινόχρηστα στην ΘΕΡΜΟΙΛ και τα κάνουν όλα αυτοί! Αυτό μας έλειπε να πληρώσουμε και πρόστιμο για τα κοινόχρηστα τώρα….

ΠΕΛΑΤΗΣ : (Δημήτρης 42, ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ 82)

 

Πάντως από ότι φαίνεται κάτι έχει αλλάξει σε αυτήν την εταιρεία γιατί από ότι ξέρω παλιά δεν ήταν έτσι, τουλάχιστον πριν τρία χρόνια. Κι αυτό πάντως για την διαχείριση της πολυκατοικίας, την έχει η απέναντι πολυκατοικία μου και μάλλον σκέφτονται κι εδώ να πάρουν την ΘΕΡΜΟΙΛ για διαχειριστή.

ΠΕΛΑΤΗΣ : (Μαίρη Γ.)

Pin It on Pinterest